• FASHION • PHOTOGRAPHY •

čtvrtek 6. listopadu 2014

Hon na rtěnku

Čauky mňauky z Ameriky.
Už jsem dlouho nic nepsala a rozhodla jsem se, že zase začnu a hodlám se zlepšit :D

Už je to 10 měsíců, co jsem opustila domov a rozhodla se odjet na vlastni pěst za oceán, takže bych od dnešního dne s Vámi chtěla sdílet mé zažitky za posledních pár měsíců. A že jich opravdu bylo.
Minulou neděli ve Stamford Mall jsem se rozhodla se jít mrknout do MACu, ikdyž nic opravdu nepotřebuji, mám všeho dost možná i příliš :D. Kamarádka potřebovala nový makeup a tvářenku a mně to nedalo a šla jsem se podívat na rtěnky. (I'm a lipstick addicted person = kupuji stále nové a nové rtěnky ikdyž je nepotřebuju a pak je ani nepoužívám) :D a to bych nebyla já, abych si nevyzkoušela něco šíleného a momentálně moderního, takže jsem vyzkoušela matte lipstick odstín smoked purple a okamžitě jsem se do ní zamilovala! Když jsem se rozhodla, že si jí vezmu, zjistila jsem, že je vyprodaná :( a pro mou smůlu byla vyprodaná i v jiném MACu, který je 45 minut od mého domu, paní byla ale tak ochotná, že zavolala do prodejny v Meridenu CT a tam měli pár posledních kusů. Na poslední chvíli v pondělí v 8 večer jsem tam tedy jela. 5 minut před zavírací dobou jsem tam běžela a koupila! Na zpáteční cestě jsem strávila hodinu a půl v autě, jestli to za to stálo posuďte sami, ale já tenhle odstín perfektní na podzim miluju! Jaký máte názor na kosmetiku MAC Vy?
Jdu pracovat na článku o Halloweenu v NYC, je se na co těšit!





Žádné komentáře:

Okomentovat